هرچه برروی زمین است فانی شود.
بسم الله الرحمن الرحیم
یک چند به کودکی باستاد شدیم
یک چند به استادی خود شاد شدیم
پایان سخن شنو که ما را چه رسید
از خاک در آمدیم و بر باد شدیم
خیام
بسم الله الرحمن الرحیم
یک چند به کودکی باستاد شدیم
یک چند به استادی خود شاد شدیم
پایان سخن شنو که ما را چه رسید
از خاک در آمدیم و بر باد شدیم
خیام
#به_نیابت_از_سردار_شهیدم،،، سپهبدحاجقاسمسلیمانی
السَّلامُ عَلى مَنِ الاْجابَهُ تَحْتَ قُبَّتِهِ
سلام بر آن کسی که#اجابت_دعا در زیر#بارگاه اوست.
#گمنام_نوشته
[صلیاللهعلیکیااباعبداللهالحسینع]
#شب_جمعه_شب_زیارتی_ارباب_بی_کفن
#السلام_علیک_یا_ساکن_کربلا
اللهم صل علی محمدوآل محمدوعجل فرجهم
بسم الله الرحمن الرحیم
بازهم غروب جمعه...
وبازهم غمی بی بدیل و ناتمام شدنی!
نمیدانم علت این دل گرفتنها و پریشان احوالی ها خصوصا هنگام غروب آسمان درچیست ؟؟؟
نمیدانم!
اما شاید یاحتما برمیگردد به نبودن و غیبت منجی بشریت وصاحب اصلی این مملکت؛
و این شادی واقعی زمانی به دلهایمان باز میگردد که آقا صاحب عصروزمان حضرت مهدی عج تشریف فرما شوند تا همه ی این ظلم و ستم و تاریکی که روی کره ی زمین درحال واقع شدن است به پایان برسد و مردم ازفساد وگندیدگی که برجامعه و دول اسلامی و غیراسلامی حاکم است خلاصی یابند و به شادی واقعی برسند (ان شاالله)
اللهم عجل لولیک الفرج