خداحافظ ای داغ بردل نشسته
خداحافظ#ای_ماه_محرم_و_صفر
خداحافظ#ای_ماه_عزای_حسین (ع)
وخداحافظ#ای_داغ_بردل_نشسته...
دلمان برایت تنگ میشود.
عادت کردیم به پوشیدن لباس سیاه.
عادت کردیم به گوش کردن نوحه و مداحی و گریه برایت آقاجان...
و عادت کردیم به این دوماه عزاداری...
کاش عمرمان به مثابه ی #برق_و_باد درحال تمام شدن نبود.
کاش#گذر_عمر را قدر میدانستیم!
کاش در همین محرم و صفر#حسینی میشدیم!
کاش در همین محرم و صفر#زینبی میشدیم!
و
کاش حسینی و زینبی بمانیم و بمیریم.
#آقا_جانم
با تو در این زمین خدا آشنا شدیم...
ممنونِ آن گناهِ نخستینِ آدمیم...
#التماس_دعا
#شب_جمعه_شب_زیارتی_مخصوص_ارباب_بی_کفن
#صلی_الله_علیک_یا_مظلوم_یا_أبا_عبدالله_الحسین(ع)
+ نوشته شده در جمعه شانزدهم مهر ۱۴۰۰ ساعت 1:8 توسط Bineshan
|