دلبسته ی یاران خراسانی خویشم
بسم الله الرحمن الرحیم
برای رییس،جمهورمنتخب ومحبوبم
دست خداوند دردستانتان سید ولایی و انقلابی ام
مبارک باشد رییس جمهوری تان،،،
ان شاالله باتوکل و توسل به خداوند بزرگ و منان بار سنگین اجرایی کشور را برعهده گرفته و درمقام رییس جمهوری ایران اسلامی مسئولیت بدوش کشیده را به نحو شایسته انجام وادا کرده و سربلند و پیروز و سرافراز به اتمام میرسانید.
دست خداوند همیشه پشت و پناهتان .
موفق باشید.
یاعلی
+ نوشته شده در دوشنبه هجدهم مرداد ۱۴۰۰ ساعت 0:17 توسط Bineshan
|