بسم الله الرحمن الرحیم

برای رییس،جمهورمنتخب ومحبوبم 

 دست خداوند دردستانتان سید ولایی و انقلابی ام
 مبارک باشد رییس جمهوری تان،،،

 ان شاالله باتوکل و توسل  به خداوند بزرگ و منان بار سنگین اجرایی کشور را  برعهده گرفته  و درمقام رییس جمهوری ایران اسلامی  مسئولیت بدوش کشیده را به نحو شایسته انجام وادا کرده و سربلند و پیروز و سرافراز به اتمام میرسانید.

 دست خداوند همیشه پشت و پناهتان .
 موفق باشید.
 یاعلی